ייעוץ כלכלי בנושאי מיזוגים ורכישות

עסקאות M&A אשר עומדות על הפרק מחייבות בחינה מעמיקה של שווי העסקה וכן של התנאים הכלכליים על בסיסם מבוצע המשא ומתן. לצוות פרומתאוס ייעוץ כלכלי ניסיון עשיר ומוצלח בניתוח עסקי מעמיק של כל היבטי השווי בעסקה, החל מהערכת שווי לצרכי העסקה, קביעת יחסי מיזוג, הערכת שווי תמורות מותנות וכן הכנת חוות דעת הוגנות (Fairness Opinion). אנו מלווים את העסקה תוך ביצוע ניתוח כלכלי עסקי שבמרכזו בחינה מעמיקה של השוק והפוטנציאל הטמון בו (בכלל זה מתן נתוני עסקיים ביחס למתחרים בשוק) כמו גם ביצוע בדיקות השוואתיות (Benchmark).

עבודתנו מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, והקפדה על סודיות מול הגורמים הרלוונטיים, ומתוך מטרה לספק למקבלי ההחלטות כלים אשר ימקסמו את התמורה של העסקה על ידי מתן כלים יצירתיים שיאפשרו לבנות את העסקה באופן אופטימלי ולהוציאה אל הפועל.

השירותים שאנו מספקים

בדיקת כדאיות העסקה

הבחינה שאנו מבצעים מסייעת ללקוח בבחינת השקעות בחברות ועסקים קיימים כמו גם בחברות סטארט-אפ, בחינת תחומים ומוצרים חדשים והרחבת פעילות העסק. עבודתנו מותאמת פרטנית לצרכיו של הלקוח ומתבססת על ניסיוננו הרחב בחברות ותחומי פעילויות רבים. אנו מביאים לידי ביטוי מגוון רחב של פרמטרים, הכוללים בנוסף לניתוח הכלכלי עסקי גם ניתוח של יכולת ההחזר ומבנה חוב אופיטימלי, בחינת כדאיות העסקה בהיבט של שווי, בחינה של תחזיות המוכר, ניתוח סינרגיות, בחינת דו”חות כספיים, ניתוחים כלכליים שונים כגון ניתוח של השוק והמיצוב התחרותי של החברה, וכן בחינה של חשיפות שונות.

עבודות PPA

עבודות Purchase Price Allocation מהוות חלק מרכזי בחשבונאות של צירופי עסקים, והן מבוצעות בהתאם לסטנדרטים חשבונאיים הרלוונטיים, כאשר כל נכס, בין אם מדובר בקשרי לקוחות או בקניין הרוחני שבבעלות החברה, רלוונטי לצורך ביצוע ההערכה. מומחי פרומתאוס צברו ניסיון עשיר במגוון חוות דעת PPA לחברות ציבוריות בארץ ובעולם בכל ענפי המשק.

דו"חות Pre-PPA

חברתנו מתמחה בהכנת דו”חות Pre PPA בהקשר של עסקה מתוכננת במטרה להעריך כבר בשלב בחינת העסקה את השפעת העסקה על הדו”חות הכספיים של החברה הרוכשת לאחר העסקה ואת השלכות המיסוי של עסקה. ל-Pre-PPA עשויה להיות השפעה על עצם ההחלטה לרכישת החברה או אופן הרכישה. במסגרת שירות זה, אנו מכינים פרופורמה של דו”ח הרווח וההפסד העתידי של החברה הרוכשת.

בחינת נאותות כלכלית (Due diligence) למיזוגים ורכישות

למנהלי הפירמה יכולות מקצועיות מוכחות בבחינת חברות, ובכלל זה חברות טכנולוגיה, אשר מאפשרות לה לנתח חברות, תחזיות ודו”חות כספיים של חברות. בחינת נאותות הינה כלי תומך להחלטה הסופית האם לרכוש או להשקיע בחברה.

עברית

English

简体中文

Deutsch

Français

צרו קשר

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

למענה מיידי:

דילוג לתוכן