הערכת שווי מכשירים פיננסיים ואופציות

בסביבה הכלכלית, הרגולטורית והחשבונאית של ימינו, נדרשת הבנה מקיפה ומעמיקה במכשירים ובכלים פיננסים למדידת סיכוני שוק בקשת רחבה של תפקידים. למעשה, שוק המכשירים הפיננסים התפתח רבות בשנים האחרונות. כיום, היקף העסקאות מוערך ב-1.2 קוודריליון דולר – פי 10 מהתוצר המקומי הגולמי העולמי.

הקטנת סיכונים

לאחר המשבר הפיננסי של 2008, הרשויות החלו בהגברת הרגולציה, כמו גם במגוון עדכוני תקינה חשבונאית. השפעתם של התיקונים השונים על הדו”חות הכספיים של החברות הולכת וגוברת, ומציבה בפני החברות אתגרים מורכבים בתמחור והצגת המכשירים הפיננסים. טיפול נאות במכשירים ובשערוכם, עשוי להקטין משמעותית את הסיכון לליקויים ועיוותים בדו”חות הכספיים ואף יקל משמעותית על הבקרות הנדרשות מרואה החשבון המבקר של החברה.

ניסיון רב

מחלקת מכשירים פיננסיים בפרומתאוס הנה בעלת ניסיון רב בעבודה עם חברות מתחומים שונים, בהן גם חברות סטארט-אפ, בנקים וגופים מוסדיים, והיא נותנת מענה כולל להערכת שווי של מכשירים פיננסים, החל משלב העסקה ועד להצגה והטיפול החשבונאי זאת תוך שימוש במערכות מידע מתקדמות ובמודלים מורכבים באופן שנותן ביטוי הולם למכלול התנאים השונים הגלומים במכשירים אלו בהיבטים כלכלים-מימוניים, חשבונאיים ורגולטוריים.

השירותים
שאנו מספקים

עברית

English

简体中文

Deutsch

Français

צרו קשר

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

למענה מיידי:

דילוג לתוכן