חוות דעת מומחה לבית משפט

צוות פרומתאוס ייעוץ כלכלי מתמחה בליווי עסקי-כלכלי בקשר עם הליכים משפטיים ורגולטוריים, כולל הכנת חוות דעת כלכליות ועסקיות ומתן עדות מומחה. מנכ”ל הפירמה, רו”ח יובל זילברשטיין, מנהל את הפעילות ומופיע בבתי משפט כעד מומחה.

צוות הפירמה

צוות הפירמה מונה על ידי שופטי בית המשפט הכלכלי ליועצים כלכליים בתיקים מורכבים רבים, וזוכה להערכה. כך למשל, כבוד השופט כבוב ציין באחד מפסקי הדין את חוות הדעת שהוכנה על ידי פרומתאוס ייעוץ כלכלי וכתב כי היא “מקיפה ומנומקת לעילא” ובהמשך ציין כי מדובר ב”עבודה מקצועית ויסודית לעילא” (פסק דין פרחי נגד אטלס, סעיף 52 ). בפס”ד אחר, כתב כבוד השופט כבוב כי עבודתו של יובל זילברשטיין היתה “מקצועית, ברורה ומנומקת” (פס”ד כהן נגד כהן, סעיף 7).

השותפים

לשותפי המשרד ניסיון מצטבר של עשרות שנים בהכנת חוות דעת מומחה מקצועיות המגובות בטיעונים משכנעים במסגרת הליכים משפטיים עבור חברות ציבוריות מובילות וכן עבור חברות וגורמים פרטיים. ניסיון זה מתורגם ליכולת מוכחת של הגנה על חוות הדעת במסגרת שלב מתן עדות המומחה (חוות הדעת הנגדית).

שיתוף פעולה

במידת הצורך, חוות הדעת מבוצעת תוך שיתוף פעולה עם עורכי הדין של הלקוח ומבוססת על בניית טיעונים כלכליים חדים, משכנעים, בהירים ויצירתיים המשלבים תובנה עסקית, כלכלית, פיננסית וחשבונאית עמוקה תוך הנגשתם לקוראים שאינם מומחים פיננסים ו/או חשבונאים.

השירותים
שאנו מספקים

שירותינו בתחום חוות דעת כלכליות וחשבונאיות בענייני משפחה

דוגמאות לתיקים
בהם היינו מעורבים

תביעה ייצוגית בעסקת מכתשים אגן כימצ'ינה

רו"ח יובל זילברשטיין, מנכ"ל פרומתאוס ייעוץ כלכלי התבקש על ידי כבוד השופטת דניה קרת מאיר מבית המשפט הכלכלי להכין חוות דעת לבחינת הוגנות וסבירות הסכם הפשרה בתביעה הייצוגית. חוות הדעת אושרה על ידי היועץ המשפטי לממשלה ואומצה על-ידי בית המשפט הנכבד.

חוות דעת כלכלית להקצאת תמורה מחברות בפירוק

כבוד השופטת עירית וינברג נוטוביץ מבית המשפט המחוזי מרכז, ביקשה מצוות פרומתאוס לקבוע את אופן הקצאת התמורה שנתקבלה ממכירת שלוש חברות בפירוק בתחום התעשייה הביטחונית. למסקנות חוות הדעת הייתה משמעות גדולה עבור נושי החברות והיא אומצה במלואה על ידי בית המשפט הנכבד.

הערכת שווי כלכלית של חברת נדל"ן

כבוד השופט חאלד כבוב מהמחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב מינה את צוות פרומתאוס להעריך את שווי מניות המיעוט בחברת נדל"ן הפועלת בתחום היזום והנדל"ן המניב. חוות הדעת אומצה במלואה על-ידי בית המשפט הנכבד.

עברית

English

简体中文

Deutsch

Français

צרו קשר

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

למענה מיידי:

דילוג לתוכן